Life threatening situation? Always call 112

Kwaliteit

Op de Spoedpost Huisartsen Gelders Rivierenland streven we naar de beste spoedzorg voor onze patiënten. Wij zijn altijd kritisch op onze processen en kijken waar het (nog) beter kan.

Naast de wettelijke verplichtingen (o.a. Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg, Wkkgz) voldoen wij aan de normen van het kwaliteitskader Spoedzorgketen. Dit kwaliteitskader beschrijft hoe partijen in de zorg met elkaar samenwerken om iedere patiënt met een spoedzorgvraag goede kwaliteit van zorg te bieden, 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Dat we voldoen aan bovenstaande normen blijkt uit het kwaliteitskeurmerk. Jaarlijks wordt de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening getoetst door een onafhankelijke organisatie.  Bekijk de QR code hieronder om het actuele NEN-certificaat in te zien.

Patiënttevredenheidsonderzoek

Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen met onze Huisartsen Spoedzorg en willen u daarom vragen om een enquête in te vullen. De antwoorden die u geeft bieden ons nuttige informatie waar we van kunnen leren en waar we onze dienstverlening mee kunnen verbeteren.  De vragen gaan o.a. over hoe u te woord bent gestaan, of er voldoende naar u is geluisterd en of u zich kon vinden in het advies of (voorgestelde) behandeling.

Geeft u uw ervaringen aan ons door: 

  • Heeft u onlangs als patiënt de huisartsenpost bezocht of heeft de huisarts bij u een visite afgelegd? Dan vragen wij u deze vragenlijst in te vullen.

Voor de vragenlijst geldt dat het invullen ongeveer 10 minuten duurt en anoniem is. Dat betekent dat de door u ingevulde gegevens niet herleidbaar zijn tot een persoon.

Hartelijk dank voor uw medewerking!